Jachtmakelaardij
De makelaardij afdeling baseert zich op de basis scheepsinformatie die in veel installaties van de software reeds gebruikt worden. Scheepsinformatie wordt bijvoorbeeld gebruikt in de afdelingen haven, werkplaats, verkoop, verhuur en makelaardij elk voor hun specifieke doeleinden. Als u ook een werf/werkplaats heeft dan is het niet ondenkbaar dat eerst werkzaamheden worden uitgevoerd voordat het schip voor de verkoop aan de afdeling makelaardij word aangeboden. U krijgt een enorm inzicht in het reilen en zeilen van dit schip als alle afdelingen informatie aanleveren. Als deze informatie wordt zichtbaar gemaakt in speciale controle lijsten en de daaruit voortvloeiende grafieken.
Stappen om schip in verkoop te nemen
- Vastleggen van de informatie van de verkoop
- Vastleggen van de informatie van het schip
- Aanmaken bemiddeling overeenkomst
- Onderteken van de overeenkomst en opnemen van het ondertekende bij het schip.
- Publiceren van de informatie naar de website
- Aanvraag informatie door geïnteresseerde per telefoon/mail of aanvraag via de site
Nieuw in versie 6
De makelaardij software” gebruikt een standaard export “template”. Alle informatie omtrent de aangeboden schepen wordt geëxporteerd. Deze wordt standaard met de maklaardij softwareafdeling meegeleverd. Als uw webbouwer een andere indeling of formaat wenst dan kunnen we dat realiseren.
Optimaliseer je bedrijfsvoering
Onze software is al vele jaren een standaard in diverse branches en functioneert bij honderden van uw collega’s, waardoor praktijkoplossingen snel in de software opgenomen worden.